У наш час все більшу популярність набувають послуги телефонних контакт-центрів. Вони надають послуги з приймання телефонних звернень громадян, здійснюють цельове оповіщення (наприклад, про статус замовлень, нові надходження), або проводять опитування і рекламні акції.

Діяльність сучасних контакт-центрів вже неможлива без використання спеціалізованого програмного забезпечення. За допомогою останнього ведеться облік і фіксація звернень, ведуться різноманітні бази даних, керується розподіл дзвінків і робота операторів.

Але, кожна зміна напрямку діяльності контакт-центру, або поява нових замовників потребують внесення змін у програмне забезпечення, або розробку нового.

Програмне забезпечення CoreCallCenter призначене для самостійного налагодження або розробки програмного забезпечення телефонних контакт-центрів. Пакет поставки складається з готового для використання у типовому контакт-центрі програмного забезпечення, та набору модулів у скомпільованому вигляді та модулів на мові програмування. Останні можна змінювати та таким чином самостійно створювати програмне забезпечення унікальних телефонних контакт-центрів будь-якого рівня складності.

Суттєвою особливістю програмного забезпечення  CoreCallCenter є:

  • побудова необмеженої кількості контакт-центрів, які працюють з однією сукупністю баз даних;
  • розподілення доступу до баз даних в залежності від ролі користувача;
  • модульна структура побудови;
  • наявність частини невідкомпільованого коду, який користувачі мають змогу  доробляти за своїми потребами, та створювати унікальні контакт центри.

У разі необхідності ескалації звернень, поєднання звернень, відстеження подальшої роботи за телефонним зверненням є можливість користувачам самостійно доробити відповідні модулі.

Також  програмне забезпечення CoreCallCenter дозволяє працювати одночасно декільком контакт-центрам на одній базі даних. Це дуже зручно, коли є розподілення за зверненнями. Але керування контакт-центром залишається єдиним.
У базовому варіанті програмне забезпечення має три основні модулі: StartExe, CallCenter та  AsteriskTelnet. Ці модулі створюють базове ядро, яке може бути розширене додатковими модулями, як спадкоємцями від об’єктів ядра, так і повністю новими.

Модуль StartExe призначений для перевірки версії програми, завантаження оновлень та старту модуля CallCenter.

Модуль CallCenter призначений для створення облікової картки, щодо телефонного звернення до контакт-центру. Він дозволяє користуватися базою даних осіб що телефонують та редагувати цю базу, підключати різноманітні довідники та бази знань. Також, цей модуль дозволяє оператору контакт-центру підключати фахівців та виконавців шляхом переводу виклика або облікової картки. Формування різноманітних звітів, в тому числі і статистичних, а також створення e-mail листів та розсилок.

Модуль AsteriskTelnet призначений для зв’язку з телефонною станцією. керування телефонними апаратами, чергами викликів та розподілом викликів між операторами. Це найбільш складні для програмування функції, що потребують відмінного знання архітектури АТС на базі Asterisk.

В  компільованому вигляді поставляється модуль зв'язку з телефонною станцією: AsteriskTelnet, а також модуль Startexe. Модуль CallCenter надається в компільованому, готовому до роботи вигляді, а також на мові програмування для самостійних доробок та компіляції.

Програмне забезпечення CoreCallCenter розмежує доступ до інформації в залежності від ролі користувача та класифікаторів (тема звернення, локація осіб, що звертаються, та інще).

Використовування цього програмного забезпечення дає змогу:

  • Суттєво зменшити час ідентифікації особи що звертається до контакт-центру.
  • Зменшити час відповіді за рахунок використання баз знань.
  • Швидко знаходити всі попередні звернення.
  • Підвищити ефективність роботи контакт-центру.
  • Зменшити кількість операторів.
  • Створювати власні модулі.
  • Конструювати власні звіти.
  • Оптимізувати підтримку одразу декількох контакт-центрів.